لینکدین به مدت ۱۰ ساعت از ایندکس گوگل حذف شد

اخبار

دیروز لینکدین به مدت ۱۰ ساعت از ایندکس گوگل حذف شد. امّا دلیل آن چه بود؟

در حال حاضر گوگل و لینکدین رسما دلیلی برای این مسئله ارائه نداده اند، ولی دو حدس در این خصوص وجود دارد:

توئیتی که جان مولر در صفحه خود ارسال کرده است به صورت زیر است:

حذف ورژن //:http سایت، تمام ورژن های سایت را حذف خواهد کرد (http/https/www/non-www). هیچگاه از ابزار removal برای کنونیکال کردن سایت استفاده نکنید!

توئیت جان مولر ممکن است غیر مستقیم به حذف شدن لینکدین از گوگل اشاره داشته باشد. ممکن است لینکدین با حذف ورژن http سایت خود از سرچ کنسول سهوا خود را از ایندکس گوگل حذف کرده باشد.

در مورد فایل ربات تکست لینکدیننیز میتوان گفت :

بنا بر شواهدی که در زمان دی ایندکس شدن لینکدین دیده شد، خزنده های گوگل با یک فرمان ربات تکست بلاک شده بودند.

درست است که با استفاده از فایل ربات می توان سایت را از ایندکس خارج کرد ولی معمولا تاثیر آن آنقدر سریع اتفاق نمی افتد و سایت به سرعت از موتور جستجو گوگل حدف نمیشود  که برای لینکدین اتفاق افتاد، به همین دلیل حدس اوّل قوی تر است.

به هر حال لینکدین بعد از چند ساعت به ایندکس گوگل بازگشت ولی درسی که از این اتفاق می توان گرفت این است که حتی سایت های بزرگ هم هر از چند گاهی اشتباهات کوچک و بزرگ می کنند.

همچنین باید در نظر بگیریم که گوگل به خودی خود اشتباهات ما را تصحیح نمی کند، حتی اگر لینکدین باشیم! پس حواستان را جمع کنید.

لینکدین یک شبکه ی اجتماعی برای کسب و کار است که به عنوان مهم ترین شبکه ی اجتماعی حرفه ای و تجاری فعالیت می کند. این شبکه با ایجاد اتصالات و ارتباطات مطمئن، بزرگ ترین و قدرتمندترین جمعیت آنلاین از متخصصان را ایجاد می کند. اساسا برای بهبود کسب و کار های مختلف و آشنا کردن دیگران با آن ها طراحی شده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزایش فروش اینترنتی
آموزش
راه کار های افزایش فروش اینترنتی در فروشگاه اینترنتی

با وجود افزایش تعداد سایت هایی که در زمینه فروش محصولات مختلف فعالیت دارند، شاهد آن هستیم کاربران ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت حضوری انجام داده و از خرید اینترنتی از برخی سایت ها پرهیز نمایند. در واقع شرایط به گونه ای است که فقط سایت …

طراحی فروشگاه اینترنتی
آموزش
ارزش طراحی فروشگاه اینترنتی

ارزش طراحی فروشگاه اینترنتی را فروشگاه هایی میداندد که قصد فعالیت حرفه ای دارند در مرحله اول نیاز به یک فروشگاه اینترنتی هستند تا بتوانند محصولات خود را منتشر کنند ، در این راستا برخی از شرکت ها اقدام به طراحی سایت هایی کرده اند که شما بدون پرداخت هیچ …

ووکامرس
آموزش
طراحی فروشگاه با ووکامرس

با توجه به رشد جمعیت و تقاضای زیاد مردم در خرید آنلاین، طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس نیز بسیار افزایش یافته است. ووکامرس(WooCommerce) یک افزونه رایگان وردپرس با ویژگی های بیشتر است.در واقع ووکامرس در فروش محصولات و خدمات از سایت های با سیستم تولید و مدیریت وبسایت وردپرس، کمک …