طراحی فروشگاه اینترنتی در رهپندار

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی ، نیاز حال حاضر شما برای فضای مجازی است.طراحی فروشگاه اینترنتی ، همسو با نیاز شما و برای فروش بیشتر محصولات دردنیای بزرگ فضای مجازی است.فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط رهپندار کاملا ریسپانسیو ، بروز و همه کاره است.این فروشگاه اینترنتی سازگار با همه سیستم عامل ها ، دستگاه ها و مرورگر های مختلف میباشد.ریسپانیسو (واکنشگر) بودن سایت یکی از نکات مهم در رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل است.رعایت همه ی  استاندارهای ریسپاسنیو و اجرای سالم و با سرعت بالای  فروشگاه در همه ی دستگاه ها ، صریب و شانس خرید را بسیار بیشتر میکند.

طراحی فروشگاه اینترنتی

در حال حاضر با توجه به وجود ویروس کرونا در سرتاسر جهان ، خرید از فروشگاه های اینترنتی بسیار بیشتر شده و کسب و کارهایی که به صورت انلاین فعالیت نمیکنند ، در مقابل رقبا و فروشگاه های آنلاین اینترنتی به طور عرف  عقب خواهد ماند.

طراحی فروشگاه اینترنتی و پشتیبانی از آن

یکی دیگر از موارد خاص محصول در رهپندار ، پشتیبانی ۲۴ ساعته و همچنین مانیتور شدن دائم سایت ها میباشد.علاوه بر ان سورس و هسته نرم افزار نیز کاملا بروز بوده و در صورت مشاهده باگ و یا مشکل امنیتی به سرعت برطرف میگردد.این از مزایای فرورشگاه اینترنتی بومی و ایرانی رهپندار است.

 

طراحی فروشگاه اختصاصی و بروز باعث به نتیجه رسیدن شما در فضای مجازی خواهد شد. در این محصول بسیاری از امکانات شامل مقایسه ، دسته بندی ، درگاه انلاین و صورت حساب خرید به شما ارائه میگردد.

در طراحی سایت فروشگاهی ، پس از جلسه حضوری تمامی درخواست های مشتری در rfb ان ها دریافت میگردد و فروشگاه طبق نظر ان ها و پس از پندین مرتبه بررسی به مشتری تحویل میگردد.

رهپندار مفتخر است؛ با پشتيباني ٢٤ ساعته تلفني و برخوردار از پنل تيكينگ، مانيتورينگ ٢٤ ساعته و أخذ بكاپ روزانه، به عنوان يكي از بي بديل ترين فعالان در زمينه ، بازاريابي اينترنتي، سئو، اينستا ماركتينگ، طراحي وبسايت  طلايه دار فروش محصولات اينترنتي در كهكشان نامتناهي فضاي مجازي گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه اندازی فروشگاه اینترنتی
آموزش
راه اندازی فروشگاه اینترنتی

به طور کلی کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی دو واژه هستند که امروزه همه ما با آنها سر و کار داریم و شاید هر روزه از آن ها استفاده می‌کنیم. راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید طبق اصول و قواعد صورت پذیرد تا بتواند برای بنیان گذار وب‌ سایت …

افزایش فروش اینترنتی
آموزش
راه کار های افزایش فروش اینترنتی در فروشگاه اینترنتی

با وجود افزایش تعداد سایت هایی که در زمینه فروش محصولات مختلف فعالیت دارند، شاهد آن هستیم کاربران ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت حضوری انجام داده و از خرید اینترنتی از برخی سایت ها پرهیز نمایند. در واقع شرایط به گونه ای است که فقط سایت …

طراحی فروشگاه اینترنتی
آموزش
ارزش طراحی فروشگاه اینترنتی

ارزش طراحی فروشگاه اینترنتی را فروشگاه هایی میداندد که قصد فعالیت حرفه ای دارند در مرحله اول نیاز به یک فروشگاه اینترنتی هستند تا بتوانند محصولات خود را منتشر کنند ، در این راستا برخی از شرکت ها اقدام به طراحی سایت هایی کرده اند که شما بدون پرداخت هیچ …